BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 31, 2009

s.e.r.b.a.s.e.d.i.k.i.t.0.9

27th dec 09

aku accident!
tp xde la accident mane pon
aku ter-langgar dak naik moto 2 ms aku nak kona kiri
dak 2 dekat belah kiri
aku kona langgar la die
cait sungguh!

semasa sem3

1st : men gado2 dgn RK!
sape suruh die cari gado ngn aku dulu kan
haha..sape ingt yg mane??
yg aku tanak print lab report die 2
die ckp " tanak aku jejak kaki kt bilik 2 " ketika pintu bilik aku tebukak and aku dgr clearly
( which is bilik 2 ialah bilik aku sedangkan evry week die anta org utk print kan report die.ceh! )
aku balas dgn tidak meng-printkan report die yg nk kne submit pd keesokannye
orait la 2 kan..keh3

2nd : gado dlm toilet coz backup kawan
kawan sejati kate kan....haha
aku da mmg panas lame da dgn budak 2
hal-nye antare syera dgn budak nie tp kwn die yg lebey2 laser syera
aku amek port la cover syera sbb aku mmg pns da dgn budak 2
just like what she did la kan..haha..kwn backup kwn
tp dak yg gado ngn aku 2 blah dulu..kire aku la yg menang kot..kih3

3rd : ade la beberape kali aku, fara ngn nana jalan uptown, downtown, left-town, right-town
dan segala mcm town lg..hahaha..dgn bantuan seorg pak cik nie la..
x dpt la kitorg nk g sndri..mne de trnsport..thanx to that pak cik act..ehehe

4th : hrge tiket bas da naik..susah nk g meronggeng..ces!

5th : celebrate besday aku..thanx to korang, korang and korang.. :D

semasa sem2

1st : pn ushdi (lec bel ) blanje mkn dominos pizza after bg kitorg tgk cite slumdog millionaire..
bez ah!

2nd : ade gak siri2 aku gado ngn RK tp x hebat sgt kot..sebab xde dlm memory pale otak aku pun..
haha..yg aku ingt aku br blk toilet nampak die besidai kat tmpat ampaian..
aku tgk die pastu die ckp " ape tgk2"..aku tgk sbb aku nk tgk sape yg besidai mlm2 kt situ
mgkin die perasan ingt aku teringin sgt nk tgk die kot..ahaha

3rd : clbrate besday ain kaw2 pny..complete dgn bedak, lotion,air ber-baldi2 dan sbgnye..sian die..haha

4th : beberape kali g main bowling..aku mcm byk kali kalah je dlm game2 tersebut..dush!

5th : aku dan budak2 rumate aku esp syera organize sukaneka..bermain di badminton court m'gunakan
balloon, air dan sebagainye..best! rase nk buat lg nxt sem..ahaha

~nie serba sedikit cerita pasal tahun '09..
besh!!

2 comments:

putry xiera said...

1-bilekah xcdent?? xtau pun
2-sapekh RK??? kuat gado gak ko ni,,
3-seyes nk tgk muke ko seriuz,,never get it
4-pokcik mne ko rembat ni??

cik vespa said...

1:ari2 after aku balik holiday..siot btul..nanti aku cite ye..ehehe
2:clasmate aku (bdk plg anti aku b4 nie)aku mmg kuat gado pon..haha
3:nanti aku tunjuk..dun wory..ngeh2
4:ade la pkcik yg bertuah 2 merangkap kwn kpd kwn aku..