BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 9, 2010

hadoi

seperti tajuk kita pd hari ini
mulakan dgn ..hadoi.. org lain mule dgn bismillah kan hish ape lah aku nih

punye la lame aku x update blog aku nie
ber-cendawan dah nie haa
sebab ape?
sbb aku punye goggle chrome xleh nk bukak blogspot
xtaw lah ape masalah die nie haish

ber-kepuk-kepuk dah cite yg aku kumpul nk spill kt sini
sampai xtaw nk start dr mane beria je kan aku nie :p
setelah aku dah taw camane nk bukak blog aku nih
setelah aku ber-hempas-pulas berbaldi-baldi tumpah peluh aku
maka senang lah aku nk update blog aku after nie
sudah tidak ade mslh lg gembire je hati aku

jadi..
aku start bercersita esok je la ek
skrg dah agak ngntuk
tambah pulak selesema malam nie mmg kalau xnk seribu dalih kan
ok aku chow dulu
bye~

p/s : jgn rase nk sepak laju2 kt aku yep :P

0 comments: