BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 23, 2010

p.e.n.g.a.r.u.h.n.o.v.e.l

ooottt..ooottt.. :D

2 hari lepas cik vespa baru tamatkan pembacaan sebuah novel
punye la lambat cik vespa nk kasi khatam novel 2
padehal xde la tebal mane pun bukunye
xpunya byk masa menyebabkan perjalanan membaca novel x selancar spt biasa
haha..nape ayat aku cam skema je nie
dlm novel 2 ade 1 part yg membuatkan cik vespa tersentuh-tersentak
watak si perempuan tu berkata..

"aku bukan dalam kategori perempuan yg skali di pandang trus jatuh hati. tp aku juga bukan dalam kategori yg langsung org xleh nak pandang. aku x cantik tp aku tahu aku juga bukan hodoh. ade 1 bahagian dlm diri aku yg x semua org boleh nampak melainkan aku sendiri yg benarkan org itu untuk melihat bahagian itu. bahagian itu adalah bahagian yang menunjukkan diri aku yg sebenarnya. bahagian yg boleh membuatkan org lain jatuh syg pd aku. tp itulah.. org xkn melihat selagi aku x membenarkan. "

bg cik vespa, ape yg si watak nie sebut
kadang2 sbg manusia biasa mcm cik vespa nie slalu jugak fikirkan bnde yg same
after bc, cik vespa sndri rase yg cik vespa dgn watak perempuan 2 x byk bezanye
x semua org cik vespa benarkan utk melihat 1 bahagian tu dlm diri cik vespa

dlm erti kate lain
x kenal maka x cinta..
hehe~

p/s : ape yg aku merepek nie? ngee

0 comments: