BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 28, 2010

kecelakaan yg tak disangka-sangka

mood : gembire..

..kemudian sedey :(

pagi nie sume org gembire sbb sume org pkai kad matrik g kelas..sbb ade election MPP..konon nak tunjuk yg budak2 fsg nie baik la jgk kan..dah bercadang nk amek gmbr ramai2 lg 2 sbb bukan sng kitorg nk pkai kad metrik..hehe..then 8.30 de lab food chem..smgt gak la nk buat experiment..

"ptg karang after csc kite g undi eh"

"wookey"

itu adalah plan yg dirancang oleh kitorang..tp itu lah..kite hanya merancang..ALLAH yg menentukan..
konon smgt penuh di dada aku g la continue buat exp A..time nie x tgkp gmbr pun lg..

"sape lg yg buat exp B"

"ntah la..nape?"

"x..aku x puas hati sbb kitorg 3 org je buat exp B..len sume buat exp A"

maka aku dgn shiro mengubah kptsn scr drastik dr buat exp A ke exp B setelah ade yg bersuara..buat punye buat punye buat lagi..tiba utk boil solution mcm2 chemicals ada dlm beaker ats hot plate dlm fume chamber..1st test tube-alhmdllh aku selamat..2nd test tube-aku x selamat mcm td..api trus nyala api yg bsr punya..aku trus campak ape yg ade kt tgn aku ter-masuk hp dan berlari ke arah yg lebih slmt..muke da kene sambar dek api tadi..tudung da mcm melecur..muke apetah lagi..pedih bukan main smpai xleh nk ckp..nsb baik lab coat x kne api jgk..

da nangis + ala2 meraung sket kt dlm lab 2 + da lemah lutut..aku dibawa ke PK pusat kesihatan ye trus ke unit kecemasan sbb takut chemicals berbahaya msk mate.. ~the rest is history~

skrg aku da ok sket..sian kt mama..risaw sangat ye..
kakak ok jew..dun wory eh..
doakan xde side effect lain yg leh jd kt kakak..
i LOVE you mama!

p/s : aku geram dgn dia tuh!
pas2 kening ngan bulu mata da jd lebih pendek dari biasa..ces!


2 comments:

Chocolate Syrup said...

api semasa kecik menjadi kawan..suda besar..............hahahahahhaa.. takziah kt bulu mata n kening

cik vespa said...

trime kaseh..