BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 5, 2010

u.j.i.a.n.+.d.u.g.a.a.n

haish..

terduduk termenung sekejap sebentar td
memirkirkan nasib diri
kesihatan sgt tidak memberangsangkan akhir2 ni
lepas 1,1 lg dtg
nwt wk is a test's week
sume test pon nk buat b4 balik cuti
yg aku buku pun x selak lg
assigmnent x sentuh lg
camane nie
mmg btul la
berat sgguh raseny di uji begini
tp..alhmdulillah juga krn masih lg diuji
diuji utk menghapuskan dosa serta menambah pahala
harapny esok da baik la
xtaw la camane leh dpt red eye nie (skt mata)
sape pas kt aku angkt tgn skrg?
aku nk denda die..
sesedap oren je ye pas red eye ko dkt aku

hmm..
diharap menjelang mggu depan
aku da sihat spt sedia kala
mudah-mudahan..
amin..


4 comments:

someone that love you so much said...

aminnnnnnnnnnnnn...

Chocolate Syrup said...

get well soon.. btw, sape soh ngade2 xnak stdy awal2..hehehe..tmbh penyakit je skrg..

cahaya kelip-kelip said...

kuatkan semangat.

cik vespa said...

some1 that u love so much : thanx
chocolate syrup : bkn xnk study awal2 la..mmg da tabiat dr kecik ske stdy last minit..haha
kelip2 : time kaseh.. :)