BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 25, 2010

a.n.a.l.y.t.i.c.a.l.c.h.e.m.i.s.t.r.y

analytical chemistry

1 subjek yg sgt menguji kepintaran + kesabaran
nape??
sbb die sgt susah (sgt complicated kot word yg lebih tepat) utk difahami
aku rs sem nie baru skali aku dok depan skali dlm kls die (sbb dtg kls lmbt belah blkg da penuh)
(nway aku mmg bukan seorg yg suke dok depan) hehe
baru 1st time dok depan da ade kesah yg tersendiri
hehe~

nk bukak 1 suis lampu
tp tertutup sume suis lampu yg lain
pd ketika di mana lec aku sedang kusyuk + semangat mengajar di depan
hehe
maka dia terus bersuara sambil melihat ke arah aku

" eh knape nie??"

aku dgn muka yg abes-selamber trus dok balik kt tmpt aku tnpa menjawab soalan die
bile aku pndg geng aku yg dok blkg
msg2 dgn muke-xley-blah sbb tgh tahan gelak yg da nak tehambur
aku ngn syera kt depan da mengekeh gelak
sbb aku br sedar yg kejadian td 2 kelakar rupenye
ngeh3~

dlm lab analy (short form analytical chem) aku kne jgk lg skali (sbb aku dok dpn skali gak)
tgh wat exp titration
tibe2..

" eh ape yg kamu buat 2?? "

aku dgn muke-yg-tekejut-badak trus jwb..

"ha?ape die?"

act die tekejut tgk aku tmbh distilled water dlm volumetric flask gune dropper
beaker yg ade water 2 keruh
so die ingt aku tmbh air-pape-ntah
-the rest is history-

so die pny mark kt aku ialah ayat2 keramat die 2
(yg aku da highlight kan kaler ijau)
mmg kne bahan dgn ayat2 keramat nie je la
tp siyesly..
lec aku nie mmg kdg2 wat kelakar tnpa sedar
haha~



0 comments: