BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 25, 2010

p.r.o.p.o.s.a.l

haish..

setelah ditugaskan utk membuat proposal utk 1 program
aku sbg budak-baru-belajar-yg-terkedik-kedik
buat la segala bagai punya proposal mengikut contoh yg diberi
kemudian..
setelah berkajang-kajang aku karang utk proposal 2
aku g la hantar dekat HEP
(b4 nie da dpt warning yg org HEP byk kerenah sket)
namun..
after anta,blum pape proposal aku da kne tolak tepi
alasan die --> aku x gune borg c yg hard copy (aku gune yg soft copy)

cis sungguh la kan!!

apekah bezanye soft copy dgn hard copy?
dush!
tp xpe..
pengalaman pertama la katekan
aku taw sje je akak HEP 2 nk test
aku ckp kt die
"isnin sy anta proposal nie"
die jwb "orait"
sbr je la aku kan..

setelah beberape kali aku edit proposal 2
isnin nie aku anta
moge2 akak 2 x byk songeh
chill bebeh~
:P

0 comments: